tirsdag 19. april 2011

En oppdadering!

Jeg er det exfaclærer Balsvik vil kalle tiltaksløs i dag. (Eller-hvilket-ord-han-brukte.) Men, men. Jeg har uansett planer om å endre denne bloggen til det bedre, en dag - så vent i spenning! I mellomtiden skal dere få nyte noe av min gamle kunst. Jeg har nemlig litt sansen for eldre menn (nei! ikke på den måten!) og synes de er finurlige, morsomme og herlige å tegne. De har dessuten ofte god stilsans. Eller, det er vel de eldre mennene med god stilsans jeg faktisk liker. Men nok om det. Her er to gamle menn jeg har tegnet. Han ene er albino (ehehe), det skal være åpenbart hvilken av dem. Han andre er en gammel ... kaptein. Sier vi. Ja. Og jeg tror det er to misfornøyde menn, dessuten. Og ja, hatter :DDe er begge tegnet i photoshop. Trykk på dem så blir de større!

1 kommentar:

  1. Så fine! <3
    Jeg liker kapteinen best. Han ser så.. snill ut! På en gammel, grinebitersk måte. Litt som Jack Nicholson. Gammel og sint, men snill på bunnen. Nå tror jeg forresten ikke at Jack Nicholson som person er helt snill på bunnen, men alle rollene hans (i hvert fall mange) er det! :p Nok om det..

    Hurra for nytt blogginnlegg! <3 Du burde blogge mer!

    SvarSlett